Un premiu ascuns in conditiile de asigurare

Inapoi

Ti s-a intamplat sa semnezi un contract pentru un abonament la telefon si sa nu citesti conditiile contractuale? Dar in cazul unui contract de asigurare? Afla ca nu esti singurul, ca o mare parte dintre noi procedam la fel si ca o societate din S.U.A. s-a gandit sa „profite” de acest lucru. Plecand de la acest considerent, societatea de asigurari Squaremouth din statul american Florida, a initiat un concurs inedit, elementul de noutate fiind faptul ca acesta era ascuns intre paginile conditiilor de asigurare. Specializati in asigurari de calatorie, reprezentantii acesteia s-au gandit sa deruleze acest concurs pe perioada unui an, convinsi de faptul ca nimeni nu va observa paragraful „Pays to Read” introdus printre paginile contractului.
Dar surpriza... Donelan Andrews, o profesoara de 59 de ani, care dupa cum ne spune dansa are obiceiul sa citeasca toate conditiile contractuale indiferent de domeniu sau situatie, a cumparat o asigurare de 400$ in aceeasi zi in care a inceput concursul. A parcurs conditiile de asigurare si a ajuns la sectiunea care spunea: „În efortul de a evidenția importanța parcurgerii integrale a documentelor de asigurare, am lansat Pays to Read, un concurs care răsplătește persoana care citește conditiile de asigurare de la început până la sfârșit. Dacă citiți acest lucru în perioada concursului și sunteți primul care ne-a contactat, puteți primi premiul marelui concurs „Pays to Read„ de zece mii de dolari. Aceasta a trimis un e-mail pentru a verifica daca informatia este adevarata, iar a doua zi a fost sunata si instiintata ca ea este castigatoarea marelui premiu de 10.000$. Comportamentul doamnei Andrews nu este intamplator, deoarece prin natura pregatirii profesionale aceasta obisnuieste sa treaca in testele studentilor ei, instructiuni care sa le aduca puncte bonus, de genul: „Incercuieste de 5 ori numarul intrebarii pentru a primi 10 puncte”, tocmai pentru a verifica daca acestia parcurg tot materialul.
Din ceea ce s-a dorit a fi un concurs pe perioada unui an, se pare ca acesta a durat doar 23 de ore, in acest timp fiind achizitionate 73 de polite cu ineditele instructiuni. Cei de la Squaremouth spun ca daca premiul nu ar fi fost castigat, acesta ar fi fost donat in scop caritabil, pentru ca, din estimarile acestora, doar 1% dintre clienti citesc termenii si conditiile de asigurare. Sursa: tampabay.com
Postat la:
Inapoi